سامحوني للمرة الـ20 ألف.. أحمد سعد يعتذر لجمهوره ويتعهد بعدم تكرار إطلالته الغريبة

وجّه الفنان أحمد سعد رسالة اعتذار إلى جمهوره، بعد الجدل الذي أثاره ظهوره الأخير بإطلالة مختلفة، مؤكدًا أنه قرر التراجع عن أي تصرفات أو مظاهر قد تثير استياء جمهوره.

وقال أحمد سعد، في فيديو نشره عبر صفحته الرسمية على «فيسبوك»: «جمهوري الحبيب الغالي، عايزكم تكونوا معايا في اللحظة اللي جاية، وعايز أقولكم حاجة بصراحة.. أنا تبت عن أي حاجة غريبة، ومش هعمل أي حاجة غريبة تاني، ولا أي حاجة تزعل جمهوري اللي بحبه، واللي دايمًا بيقولي: إنت ليه عامل كده؟».

وأضاف: «أكيد في ناس هتقول: هو كل شوية يعمل حاجات ويرجع يعتذر ويقول سوري، لكن المهم عندي إني ما أشوفش جمهوري زعلان مني بسبب.....

لقراءة المقال بالكامل، يرجى الضغط على زر "إقرأ على الموقع الرسمي" أدناه


هذا المحتوى مقدم من جريدة الشروق

إقرأ على الموقع الرسمي


المزيد من جريدة الشروق

منذ 5 ساعات
منذ 8 ساعات
منذ 10 ساعات
منذ 7 ساعات
منذ 10 ساعات
منذ ساعة
موقع صدى البلد منذ 6 ساعات
صحيفة اليوم السابع منذ 5 ساعات
صحيفة اليوم السابع منذ 13 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 12 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 12 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 20 ساعة
صحيفة اليوم السابع منذ 4 ساعات
صحيفة اليوم السابع منذ 11 ساعة