نجل معتمد جمال يهاجم الزمالك بسبب اقتراب رحيل والده

شن جمال معتمد جمال هجومًا حادًا على مسؤولي نادي الزمالك، بسبب موقف والده الغامض من الاستمرار على رأس القيادة الفنية للفارس الأبيض .

وكتب اللاعب عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك":

ايه الطمع ده !!

يعني بعد كل ده وفي الاخر يكون ده المقابل

ويقولك استحمل ده انت ابن النادي !

مهو عشان ابن النادي قبلنا المهمه لما كله خاف

عشان ابن النادي عافرنا واشتغلنا بحب وسط كل المعوقات

عشان ابن النادي خدنا اصعب دوري في تاريخ نادي الزمالك

عشان ابن النادي بعد الدوري سكتنا واستنينا النادي بصبر وسط.....

لقراءة المقال بالكامل، يرجى الضغط على زر "إقرأ على الموقع الرسمي" أدناه


هذا المحتوى مقدم من بوابة أخبار اليوم

إقرأ على الموقع الرسمي


المزيد من بوابة أخبار اليوم

منذ ساعة
منذ 6 ساعات
منذ 10 ساعات
منذ ساعة
منذ 10 ساعات
منذ ساعتين
بوابة الأهرام منذ 13 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 13 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 16 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 20 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 18 ساعة
صحيفة المصري اليوم منذ 8 ساعات
بوابة الأهرام منذ 14 ساعة
موقع صدى البلد منذ 11 ساعة